Followers

Welcome! Dah solat? ingat 5 waktu

Friday 16 December 2011

Yes!Saya menang!!!

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia,saya happy sangat hari ni...

Sebab saya menang contest.contest ape?saya adalah ahli ASST,grup asst ade buat  teka teki pasal asst.Siapa yang jawab betul dia dikira pemenang.10 orang pemenang sahaja untuk satu hari.Game ni d'buat 3 hari berturut-turut.

Dan saya tak sangka saya boleh menang.Saya orang yang ke 7 yang berjaya menjawab soalan.Game ni menguji kepantasan dan ingatan pemain.

Yang pemenang akan dapat hadiah.Hadiah ape?kalendar!mesti ada yang kata kalendar je...bukan sebarang kalendar tau!

Syukur alhamdulilah saya berjaya jadi pemenang pada hari pertama permainan.Happy sangat!nak tengok rupa kalendar dia macam mne?







                                           




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...