Followers

Welcome! Dah solat? ingat 5 waktu

Thursday 22 December 2011

Kedatangan saudara baru...




Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia,topik hri ni betul2 menyentuh hati saya.

Nama beliau Quennie Padilla,seorang aktres...saya betul2 tersentuh dengan ucapan dia.

"Saya seolah tidak memiliki kebahagiaan itu. Sekarang, Allah S.w.t dalam hidup saya, Alhamdulillah, Tiada Tuhan Selain Allah. Aku sangat bahagia dan puas dengan kehidupan sebagai seorang Muslim," katanya terharu.

Nama islamnya ialah Khadijah.Mukanya kelihatan suci selepan memeluk islam persis seperti bayi yang baru lahir di dunia ini.

"Islam adalah jalan hidup. Anda tahu apa tujuan hidup anda. Selama ini, aku seperti hidup dalam dosa. Namun, Allah S.W.T memanggilku pada Islam. Kini, aku begitu dekat dengannya," katanya,

Beliau masih muda,Quennie dilahirkan pada 1991.Alhamdulilah,kini Khadijah belajar mendalami lagi ilmu islam.Dan beliau juga telah keluar dari dunia hiburan untuk islam.

"Aku harus secara total untuk hidup dengan cara Islam," tegasnya.

Khadijah sedang menjalani pengajian islam selepas menunaikan Haji

Alhamdulilah,kita mendapat saudara baru.Semoga Khadijah dapat lagi mendalami islam..Aminx99

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...