Followers

Welcome! Dah solat? ingat 5 waktu

Wednesday 14 December 2011

Akhirnya...


Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia semua!nak kongsi sikit pasal Ombak Rindu.Baru sekarang dapat tengok!yelah,sebelom ni ade pulak technical problem.

Tapi lain tempat,takot nnti terjadi lagi kejadian macam skali tu.Pagi-pagi lagi ramai yang dah serbu Cinema.Semua bangsa ade,kirenye 1 Malaysialah...haha!Tengok OR dekat EON Bukit Tinggi.Saya bukanlah nak sangat tengok OR,orang dah kate syok kite serbulah ramai-ramai.

Tapi saya tak adelah nak sangat tengok OR.Adik saya yang lorat sangat nak tengok,Ayah saya pon nak tengok skali...saya pon tumpong duit sekalilah,hehe...

Saya macam nak tak nak je tengok OR,yelah!tengok trailer pon macam..er..buat orang toleh kiri kanan.Banyak pulak b'cerita,okey!okey!kite review!

First2 masuk pawagam dah main tolak-tolak,naseb baik tak terjatuh,ditambahkan lagi dengan keadaan yang gelap,and ade tangga saya pon asyik terpeleot aje...

Sinopsis dia kite skip ye?nanti korang boleh review sinopsis kat tempat lain.Walaupon movie dia 2 jam tpi rse macam sejam aje tengok.

Awal2 lagi tengok rase badan dah mengigil,macam meresap ke jiwa.Bukan meresap ke jiwa tpi saya dah kesejukkan kat dalam pawagam tu.Mak aii,naseb pakai baju kocek,boleh saya sorok skit.
Tapi bahaya jugak!budak underage tak sesuai sangat tengok.Tapi dorang xyah tengok awal2 tengok middle2 aje...part awal banyak scene buat orang toleh kiri kanan...saya pon toleh kiri kanan jugaklah.

Ade jugak part lawak2,tpi saya tak ketawa...orang lain dok ketawa saya steady aje.Ntah ape yang lucu...kiki (jhtnye ayt!)

Bagi saya okeylah!tapi saya sebagai peminat novel yang tegar kenalah tengok.Bile ade part sedih,orang diam.Dorang tgh nangislah kot,saya malas nak ambek tahu.Tapi saya tak nangis eh...

Saya tak tau sangat nak review sbb saya tak pernah bce novel OR...haha!Bace sikit je....haha..
Wasalam~

P/s:sye sempat lgi bergambar dgn heroin OR...kiki...jgn jeles! :P

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...