Followers

Welcome! Dah solat? ingat 5 waktu

Monday 28 November 2011

KOSMO-Harimau muda memalukan Malaysia

Salam buat semua pembaca,macam2 dunia sekarang ni...ade sesiapa bce surat khabar minggu ni?28 nov (ahad)...KOSMO

Saya agak terkejut jugak bile ternampak ayat "HARIMAU MUDA MEMALUKAN MALAYSIA"...saya tahu penyokong Malaysia pasti kecewa dengan kekalahan pasukan kita dan terkejut kerana Bahrain dapat memasuki 3 gol dalam mase 6 minit.Saya memang tak puas hati dengan tajuk HARIMAU MUDA MEMALUKAN MALAYSIA di dalam akhbar KOSMO.Bila dah menang dipuji-puji,bila dah kalah pandai pula mencemuh.KIta sepatutnya hargai apa yang mereka dah buat bukan memaki!

 Memang saya tak puas hati dengan orang yang bercakap sedemikian.Tindakan orang yang buat berita headline tu pun tak patut.Seolah-olah kita tidak menghargai jasa pasukan Malaysia.Bile Malaysia kalah lupe akan segala jasa.Dengan keputusan gol itu pasukan Malaysia boleh ambilkan sebagai iktibar.Dan Malaysia boleh buat yang terbaik.Harus ada sikap positif setiap rakyat Malaysia dan semangat kemasyarakatan.MALAYSIA BOLEH!!!!

Satu perkataan yang saya pernah pelajari dulu "IF YOU BELIEVE YOU WILL ACHIEVE"

1 comment:

zahidahwahid said...

memang tak patut la....harimau muda dah buat yang terbaik..tapi biasalah adat permainana, ada kalah menang....ikut nasib jugak tu kan....

New Entry: Cabaran 30 Hari

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...