Followers

Welcome! Dah solat? ingat 5 waktu

Monday 14 November 2011

Angaukan Hilman Yong dalam ASST!

Lepas habis bace ASST terus terbayang perwatakan Hilman Yong.Siap bergaduh dengan cousin lagi.Masih ada lagi ke orang macam Hilman ni?saya rasa memang ade maybe susah sangat nak cari.

Haha,cousin kate dah ade chansung nak Hilman lagi,hehe saya bercadang nak pasang dua.Half chansung half Hilman Yong.

Hebat betul penangan Hilman ni,boleh buat kite angau.Kalau korang bace PASTI dan MESTI terpikat punye.Ade daya tarikan pada wajah,attitude and ability.


Dalam novel kate Hilman ni kacukan Korea-American-Cina.Bibirnya merah tanda tidak merokok,rambut hitam keperangan plus ikal,badan tough,tinggi!and hilman akan nampak lebih terserlah bila dia menunggang.



                                               I love this pic because he looks more cute !







                      Hilman hadiahkan Intan bunga rose 99 kuntum sempena 99 nama Allah


                                               

                         Penulis Melur Jelita pon ade buat video khas buat jelitawans & mr jelitawans

Video kat atas tu yang ada lagu Anur Zain-sedetik lebih maybe tema ASST.Sbb banyak dalam novel.Kalau korang pergi kedai buku mane-mane pon saya cadang korang beli buku ni.Walaupun mahal dan tebal tapi memang berbalo.Dapat jugaklah saya belajar menunggang kuda tanpa instructor sbb Hilman pon macam mengajar kita dlm novel ASST. Wasalam...

1 comment:

Norazlin Mat Nasir said...

saya sangat terangaukan Hilman...:-(

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...