Followers

Welcome! Dah solat? ingat 5 waktu

Sunday 16 September 2012

Novel Cinta Kau Dan Aku (Imagination)

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia,
Dah berbulan-bulan tak update blog, dah berhabuk dah blog ni. Sorry guys , it's been a long time since my last update :(
Saya selalu tersangatlah jarang bukak laptop.InsyALLAH , even lambat update i will still keep on updating .Actually saya dah lama nak post pasal benda. Dah berkali-kali saya khatam novel Cinta Kau Dan Aku karya Siti Rosmizah, saya dah mula terbayang siapa watak dalam novel.
Just sharing,
Farisya Iman. Dalam kepala otak saya, termuncul wajah Wawa Zainal.





                                                 Farisya ada dua lesung pipit same as Wawa.





                                         Ini imagination saya, tak taulah dengan anda diluar sana.


Who's the Hero? otak saya kata Aaron Aziz. But, saya dah boring hero asyik orang yang sama. But, entahlah kenapa saya post gambar Aaron jugak,haha




                                                                     Farish Hakimi





Siapa pulak Suraya? Muncullah wajah.....









                                                                   Neelofa as Suraya

 For me, Lofa ada kegedikan untuk menjayakan watak Sue ni. Boleh buat watak jahat or whatsoever.





Everyone ada taste and imagination sender, ini dalam fikiran sayalah siapa yang sesuai bawak watak CKDA kalau diangkat jadi drama or filem.Apapun thanks sebab sudi jengah dan baca :)
Assalamulaikum~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...