Followers

Welcome! Dah solat? ingat 5 waktu

Saturday 21 April 2012

Confessions of a Shopaholic

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia,




Hari ni saya nak review movie yang diadaptasi dari novel bersiri Mini Shopaholic!

Maybe saya dah terlambat nak review sebab saya baru aje tau...keke...baca novel Sophie Kinsella baru tau ada antara novelnya diadaptasi ke filem.

Movie ni diterbit pada tahun 2009,dan saya baru tahu pada tahun 2012...Movie ni adalah antara yang terbaik bagi saya,movie yang kedua yang berjaya buat saya ketawa terbahak-bahak selepas kung fu panda 2.

Memang tak rugi kalau anda menonton,sangat menghibur,super lawak!nak tahu kat mana nak dapat kat CD ni?hmm,saya beli dekat Shah Alam Mall @ Plaza Masalam dekat kedai cd bawah sekali...keke..

Filem ni sesuai ditonton semua kalangan umur...moga anda terhibur!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...