Followers

Welcome! Dah solat? ingat 5 waktu

Saturday 21 April 2012

I'm Back!

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia,

Lama gila saya tak masuk sini! Haih, dah berhabuk dah blog saya ni. Bukan saya tak nak post tapi setiap kali saya nak post ade je masalah, post tak keluarlah,errorlah... sorry,bloggers ;(

Sometimes saya tak ada masa nak buka laptop,yup! saya sekarang jarang bukak blog dan segala bagai.Dulu terfikir  jugak nak tutup or biarkan je blog ni,sebab saya dah tak active lagi macam dulu.

Busy memaaaanjang. Biaselah, i'm still a student, no time for playing,blogging,chatting or whatever.Saya masih lagi sayang nak tulis2 macam ni.... so,i decided that i will keep on blogging :)

InsyAllah, kalau ada masa saya akan post something,keke... satu lagi saya nak pesan, jangan unfollow pulak! haha..

Assalamualaikum :)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...