Followers

Welcome! Dah solat? ingat 5 waktu

Saturday 22 September 2012

Ketibaan I LOVE YOU STUPID!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia,

Ni, saya nak umumkan ketibaan novel baru hasil tangan Melur Jelita! tak sabar nak tunggu I LOVE YOU STUPID keluar! yup! itu tajuk novel beliau yang kedua setelah lahirnya novel AWAK SUKA SAYA TAKo.Well, keluar between September or early of  Oktober.So, kena tunggu.

Actually, boleh je kut kalau nak order straight dari writer dia sendiri , lagi cepat sampai. Huhu ,saya TERsangatlah jeles bagi jelitawans yang dok show2 ILUS depan saya.And yet, kalau kite order online dengan tuan punya badan ada hadiah spesel.Lagi jeles saya!

Sebelum ni saya nak order online straight dari writer sendiri , tapi disebabkan saya still bawahan mak dan ayah , so dilarang sama sekali KECUALI order straight dari company KS.Sebab alamat terdedah tu yang mak tak kasi.

So, sapa yg nak tengok cover ILUS? jeng jeng jeng............
!
!
!
!
!
!
!
!
!!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!


Comel kan? tagline 'Cukuplah Allah ada dan dia sentiasa ada untukku'


well,that's all for today! :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...