Followers

Welcome! Dah solat? ingat 5 waktu

Sunday 4 September 2011

Review Novel : Cinta Kau Dan Aku


Tajuk:Cinta Kau Dan Aku
Terbitan:Buku Prima
Boleh dijumpai di:MPH , SMART dan Popular

kisah seorang gadis tomboy kerja sebagai driver di FF Holdings.Farish jatuh cinta pandangan pertama dengan Farisha.Farish ni anak orang kaya,pengarah kat FF holdings.Farish ni punye adek,farah.Dan bekas tunang farish,suraya.Farah dengan suraya ni berkomplot nak hancur rumah tangga farish dgn farisha.Farah lebih suka kalua farish berdampingan dengan bekas tunang dia.Boleh pulak si farish kasi ex tunang tinggal sekejap kat rumah dia.Kalau aku mmg aku tak kasi,kalau jumpa pun mmg aku dh fire dia cukup2.Tpi si farish baik hati kasi suraya.Aku geram jugaklah part tengah2.

Lepas farish dgn farisha dh cerai si zul(cikgu farisha/kawan farish)dh lame minat kat farisha sejka sekolah lgi.Siap bwk rombongan merisik,tpi si farisha lari atas pokok sbb tak nak kawin.Aku bila tau psl cikgu zul ni mmg aku saket hati,rse mcm zul tu sengaja nak mengorat si farisha.

3 comments:

Ria Natsumi said...

cantik blog ni...simple and nice...
paling suka baca citer ni hihihi

mia kaftiya said...

yg ni penah bce. Sakit ati gak mse dia kne fitnah kat gerai berger tu, *ada kan part tu? konfius kejap* heheh..

BlueApple said...

yup!benci tul ngan wtk suraya dgn farah...yg mmg sket ati kat part yg tu...hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...