Followers

Welcome! Dah solat? ingat 5 waktu

Saturday 2 July 2011

Pesta buku!

Baru hari ni dapat post...semalam pergi pesta buku dekat SACC...dpt jugaklah beli buku novel...jumpa lgi dgn Siti Rosmizah,peramah btul kak siti...
masa aku tengah jalan nak beli buku tiba2 ade sorang wartawan ni tanye "Dik,kami nak interviu adik bole?nanti masuk suratkhabar berita harian."aku pun terkejutlah...tak de pengalaman....last2 aku ckp "takapelah,tak ade pengalaman."

Entah berapa kali aku pusing dekat booth karangkraf sbb nk cari penulis...akhirnya dptlh tandatangan Aleeya Aneesa,Meen Zulaikha dan Siti rosmizah.Penulis ni ramah2 orgnye....

Happy sangat dpt jumpa dgn penulis...rse mcm nk pergi lgi...
Dan hari ni aku d'kejutkan lgi dengan berita gembira...
aku pergi tgk penulisan2u,aku ternampaklah aku punye cerpen...Wah!happynye,lme jugaklah aku tggu cerpen tu keluar...hmpir dekat sebulan...
Okeylah...aku pun dah xde ape2 nk ckap,sekian wasalam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...